Filminzending van Uw filmmaker beloond op het Amsterdams buurtfilm festival

Fred Bender, radio, Film en televisiemaker en tevens 
cultureel erfgoed beheerder



Uw fotograaf houd zich met veel meer creatieve werkvelden bezig dan alleen maar dansfoto's maken.

Ik ben ook cultureel erfgoedbeheerder (vrijwilliger) die oog heeft voor het heden en het afgelopen verleden. 

Ik heb een productie ingezonden gehad voor het Amsterdams buurtfilm festival.    Mijn ingezonden productie is als een première in het openbaar vertoond. (Staat ook in middels op YouTube)

Weergave van de ingezonden video met de ABFF jurybeoordeling en argumentatie ==[link]==


Interview met uw filmmaker inzake bekroond werk voor het ABFF -[link]--

Gelieve ook mijn blog   Imagineic.blogspot.com ==[link]== hiervoor te raadplegen voor nog meer informatie van mijn taak als cultureel erfgoedbeheerder, radio en televisiemaker.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Dansen Anker bevrijdingsdag op 5 mei 2023

Dansen in het buurthuis het Anker 2023-- kerstviering. aan de Wingerdweg 260 B -1032 AN Amsterdam Noord * Tel:020-6361701

Dansen Anker, bevrijdingsdag 5 mei 2022 locatie Wingerdweg